Xbox Series X در مقابل Nintendo Switch


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1203
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

نینتندو سوئیچ اولین در نوع خود است. این سوییچ به عنوان یک سیستم قابل حمل و یک کنسول خانگی نیز در خدمت است ، عنوان بسیاری از سیستم های متنوع را در کیف دارد. با این حال ، Xbox نسبت به Switch دارای گرافیک قوی است ، و این باعث شده تا یک کنسول قوی برای کنسول بهتر برای شما باشد.

با وجود به روزرسانی هر دو سیستم ، تصمیم گرفتیم به Xbox Series X و Nintendo Switch نگاهی بیندازیم تا ببینیم چگونه ویژگی های آنها مطابقت دارد. نگاهی بیندازید و ببینید که آیا شما با کدام سیستم مناسب تر برای شما موافقت کرده اید یا نه.

 

مشخصات Nintendo Switch و Xbox Series X چگونه مقایسه می شوند؟

 

Xbox Series X

نینتندو سوئیچ

ابعاد - 10 4.2 4.2 x 0.5 اینچ
وزن - 0.65 پوند
رنگ - خاکستری تیره
پردازنده پردازنده سفارشی AMD با فناوری Zen 2 و RDNA 2 انویدیا Tegra را که با GPU به اشتراک گذاشته شده ، سفارشی کرد
GPU طبق گزارش ها ، "Arcturus 12" دارای 12 TFLOPS است انویدیا Tegra را که با CPU مشترک است ، سفارشی کرد
حافظه طبق گزارشات 16 گیگابایتی ، 13 گیگابایت برای بازی ها رزرو شده است. رم GDDR6 4 گیگابایت
پهنای باند حافظه - 25.6 گیگابایت در ثانیه
ذخیره سازی NVMe SSD 32 گیگابایت ، پشتیبانی از کارتهای خارجی
درایو نوری آره نه
وضوح حداکثر 8K دستی 720p ، 1080p بارانداز
HDR آره نه
بنادر - HDMI خارج ، یک USB-C ، یک USB 3.0 ، دو USB 2.0
اشتراک آنلاین - بله ، 20 دلار در سال
قیمت احتمالاً 500 دلار 300 دلار
دسترسی تعطیلات 2020  
بررسی روندهای دیجیتال به زودی 4 از 5 ستاره

عملکرد سری X می تواند از Switch بسیار بالاتر باشد

خداحافظ Xbox One اصلی: مایکروسافت فروش کنسول را متوقف می کند

Nintendo Switch مانند کنسول بازی سنتی طراحی نشده است. قدرت آن یک قدم از Wii U است و می تواند چندین مورد از جدیدترین بازی های شخص ثالث را اجرا کند ، اما شما نمی توانید آخرین ویژگی های تلویزیون 4K جدید و براق خود را روی آن نمایش دهید.

بسته به اینکه سیستم شما در حالت دستی قرار گرفته باشد یا خیر ، دو قطعنامه حداکثر متفاوت برای Nintendo Switch وجود دارد . سوئیچ می تواند بازی را در 1080p در عین حال در حالت دستی انجام دهد ، بازی های این کنسول در 720p استفاده می شود.

این قطعنامه ها از بازی به بازی دیگر متفاوت است و برخی از بازی ها هنگام استفاده از آنها در یک حالت یا حالت دیگر ، مشکلات عملکردی را تجربه کرده اند. بازی های docked بدترین متخلف هستند ، زیرا افزایش رزولوشن می تواند به یک فریم پایین منجر شود. این مورد در مورد Super Smash Bros. Ultimate است . این می تواند در نحوه انتخاب لذت بردن از بازی های Switch تغییر کند زیرا این سیستم قادر است در بعضی از عناوین 60 فریم در ثانیه را ضرب کندبه عنوان مثال Mortal Kombat 11 ، می تواند 60 فریم جامد در هر ثانیه را حفظ کند ، البته با وجود از دست دادن بافت ها و وضوح بالاتر به عنوان یک معامله. بازیکنان Xenoblade Chronicles 2 با قطعنامه گاه و بیگاه با مشکلاتی در مورد بازی روبرو شده اندپایین آمدن به اندازه 368p .

کنسول Xbox Series X یک قدم بسیار بزرگتر از قدرت Xbox One X خواهد بود و به احتمال زیاد قدرت نسل بعدی PS5 را رقیب خواهد کرد. ما از مصاحبه ها با معمار سیستم پلی استیشن مارک Cerny می دانیم که این سیستم قادر به رزولوشن 8K خواهد بود ، مایکروسافت این مورد را برای Xbox Series X نیز تأیید کرده است. این سیستم در حدود 12 TLOPS خواهد بود و از رم سریع GDDR6 استفاده می کند. پیش بینی می شود رم حدود 16 گیگابایت باشد ، 13 گیگابایت بالقوه برای بازی ها اختصاص دارد و این سیستم در زمان بارگذاری بسیار سریع از NVMe SSD استفاده خواهد کرد .

سوئیچ به روز رسانی می شود

اگرچه Xbox بعدی هنوز یک ماشین بسیار قدرتمندتر از Nintendo Switch خواهد بود ، اما یک نسخه جدید سخت افزاری اخیر در سیستم عملکرد خود را بهبود بخشیده است. با استفاده از یک نسخه خنک کننده و کوچکتر از پردازنده Tegra X1 ، نینتندو توانسته است چند ساعت دیگر عمر باتری را از سوییچ خارج کند و حتی در برخی بازیها عملکرد کمی بهبود بخشد. باتری در واقع با وجود پیشرفت ها یکسان است و صفحه نمایش جدید نیز کمی روشن تر و واضح تر است.

سری X دارای فضای ذخیره سازی بیشتری است

به دلیل کوچک بودن و عدم وجود هارد دیسک سنتی یا هارد دیسک در نینتندو سوئیچ ، امکان فضای بزرگ ذخیره سازی موجود در سیستم های دیگر وجود ندارد. این سیستم فقط در یک پیکربندی ارائه شده است ، که دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است که می توانید از طریق کارت microSDXC اختیاری آن را گسترش دهید . به دلیل اندازه برخی از بازی های دیجیتالی ، اگر نمی خواهید فقط از کارتریج های بازی فیزیکی استفاده کنید ، به کارت نیاز دارید. در صورت استفاده از کارتریج های بازی ، اندازه پرونده ذخیره شده در سیستم شما بسیار کاهش می یابد.

کاهش وفاداری بازی های Nintendo Switch همچنین دارای پوشش نقره ای است - اندازه پرونده شما هرگز به Xbox One نمی رسد ، چه رسد به Xbox Series X. یک کارت با حدود 128 گیگابایت برای اکثر بازیکنان کافی خواهد بود.

Xbox Series X احتمالاً دارای فضای ذخیره سازی 1 ترابایت یا بیشتر است که می تواند آن را با Xbox One X منطبق کند. با این حال ، مایکروسافت به کاربران اجازه نداد که درایوهای داخلی را در هر سیستم Xbox One در این نسل تغییر دهند ، و مشخص نیست که آیا این تصمیم برعکس می شود. با بزرگتر شدن اندازه پرونده ، با افزایش وفاداری بصری ، این 1TB می تواند به سرعت پر شود.

مایکروسافت تأیید کرده است که از یک درایو حالت جامد استفاده خواهد کرد ، بنابراین می تواند در زمان بارگذاری بازی ها نیز تأثیر داشته باشد.

کتابخانه سوئیچ تقریباً بی همتا است

Nintendo Switch انتخاب بازی ای دارد که ما از اوایل رونق Wii از این کمپانی ندیده ایم و کیفیت بازی های منتشر شده حتی چشمگیرتر است. برخی از بهترین بازی های اختصاصی در تمام زمان ها روی Switch در دسترس هستند از جمله:

  • ادیسه سوپر ماریو
  • Super Smash Bros. Ultimate
  • ماریو + Rabbids Battle Kingdom
  • Splatoon 2
  • نماد آتش: سه خانه

این عناوین عالی به زودی به مواردی از قبیل Metroid Prime 4 و بازسازی کامل Legend of Zelda: Link's Awakening پیوسته است . شمشیر Pokémon و Shield به سبک 3D RPG نیز در راه هستند.

این بازی ها با انتشار عناوین شخص ثالث از ناشران که قبلاً از نینتندو دور ماندند ، از جمله بتسدا با Doom و Bros. Warner با Mortal Kombat 11 به آنها پیوستند . حتی کنسول های انحصاری سابق در Xbox به نینتندو سوئیچ آمده اند ، مانند Cuphead عالی . بازیکنان Nintendo Switch و Xbox One با پشتیبانی از کراس پلتفرم از چندین عنوان ، حتی می توانند از کنار هم لذت ببرند.

ترکیب بازی Xbox Series X در حال حاضر یک رمز و راز باقی مانده است ، اما ما حداقل یک بازی را می شناسیم که در پایان منتشر خواهد شد برای سیستم: Halo Infinite. نسخه Xbox Series X و نسخه Xbox One هر دو از طریق یک خرید به عنوان بخشی از سیستم Smart Delivery مایکروسافت در دسترس خواهند بود که برای تمام بازیهای اختصاصی Xbox Xbox که از پیش رو دارند استفاده خواهد کرد. Cyberpunk 2077 همچنین برای کسانی که نسخه Xbox One را خریداری کرده اند ، یک نسخه ارتقاء دهنده سری X را دریافت می کند.

ما همچنین می دانیم که دنباله Senua's Saga: Hellblade II در حال توسعه است ، اما هنوز مشخص نیست که این بازی به عنوان عنوان پرتاب عرضه خواهد شد یا بعداً از پایین منتشر خواهد شد.

سری X از سازگاری به عقب برخوردار است

Nintendo Switch هیچ سازگاری با بازی های قدیمی Nintendo از جمله عناوین دیجیتالی را که از کنسول مجازی در آن سیستم ها خریداری کرده اید ، ندارد. در جای خود در طاق Nintendo Switch Online - بیشتر در مورد زیر - که دسترسی نامحدودی به تعداد انگشت شماری از عناوین NES به شما می دهد.

اگرچه بدون سازگاری به عقب راه اندازی شد ، اما Xbox One بعداً به پشتیبانی از Xbox 360 و بازی های اصلی Xbox افزود. مایکروسافت تقریباً تضمین کرده است که این کار را با Xbox Series X انجام دهد و به بازیکنان اجازه دهد تقریباً هر بازی ایکس باکس وان را در یک کنسول انجام دهند ، اگرچه فکر نمی کنیم بازی های Kinect نیز در آن گنجانده شود.

در حقیقت ، Xbox Series X برای سالهای اول یا دو سال از حضور خود ، بازی های اختصاصی خود را دریافت نمی کند. در گفتگو با MCV ، رئیس Xbox Game Studios Matt Booty گفت که همه بازی ها هنوز برای آینده قابل پیش بینی در رایانه های شخصی و Xbox One منتشر خواهند شد تا خرید Xbox One بسیار نزدیک برای راه اندازی آن ارزشمند باشد.

سرویس های آنلاین مایکروسافت و نینتندو هر یک از این نتایج را دارند

درست مانند مقایسه ما با نینتندو سوئیچ و نسل بعدی PS5 ، ما اساسا می توانیم با وجود عدم اعلام کنسول ، خدمات Xbox سری X را برنده معرفی کنیم. سرویس اشتراک آنلاین Nintendo Switch سنگین است و با وجود اینکه فقط 20 دلار هزینه دارد ، اما هنوز هم احساس می کند که قیمت آن بسیار گران است.

با اشتراک Nintendo Switch Online ، به بازی های چند نفره آنلاین در بازی ها و همچنین تخفیف در موارد خاص دیجیتالی دسترسی پیدا می کنید و به طاق بازی های دیجیتال که قبلاً گفته شد دسترسی پیدا می کنید. این بازی ها با قابلیت های آنلاین اضافه شده اما به عناوین NES محدود می شوند. همچنین می توانید از پس اندازهای بازی خود در ابر نسخه پشتیبان تهیه کنید.

با این حال ، Nintendo Switch Online یک سیستم ارزشمند برای گفتگوی صوتی ارائه نمی دهد ، زیرا شما باید از یک هدفون با یک برنامه جداگانه تلفن همراه استفاده کنید. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، هیچ کس این کار را نمی کند ، و سیستم به شدت نیاز به تعویض دارد.

Xbox Live Gold 60 دلار قیمت دارد و همچنین امکان بازی بازی های آنلاین را به شما می دهد ، اما برای ذخیره پس انداز بازی ها در ابر به آن احتیاج ندارید. اشتراک با چهار بازی رایگان در ماه - دو مورد برای Xbox One و دو برای Xbox 360 با سازگاری به عقب - و از یک سیستم چت صوتی استفاده می شود که با Xbox One و PC سازگار است. اگر مایکروسافت این سیستم را بدون تغییر در Xbox Series X پیاده سازی می کرد ، باز هم موفقیتی خواهد بود. Xbox Game Pass همچنین در سری X با بازی های جدید و همچنین مواردی که در Xbox One گنجانده شده است ، پشتیبانی می شود.

ما همچنین انتظار داریم که ایکس باکس بعدی از خدمات جریان مایکروسافت Project xCloud استفاده کند. با این کار به شما امکان می دهد بازی ها را بدون نیاز به بارگیری هر بار در سیستم خود ، فوراً جریان دهید و بازی ها را هنگام مسافرت بر روی دستگاه تلفن همراه انتخاب کنید.




:: موضوعات مرتبط: XBOX One , Switch , ,
:: برچسب‌ها: Xbox Series X در مقابل Nintendo Switch ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com